منُ این روزهام
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 663
بازدید کل : 283092
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
سه شنبه 2 مهر 1393برچسب:, :: 23:59 :: نويسنده : فافا

مانتو صورتی گرفتم برای مراسم جشن عروسی اقوام مشکی هم برای یونی

دیگه لازم به توضیح نیست مشاهده میکنید کوله و کتونی برای مصرف در یونی

 

این دیگه مغزرنجی نیست بابا به سلیقه خودش گرفته شاید بیمارستان رفتنی ازش استفاده کنم

شلوار جین دمپا دیگه خسته شدم از لوله و شلوار ورزشی جیگملم به سفارش همسری عزیز که دوست داره تیپ اسپرت بزنم

لیف جوجه ایی لاک برق ناخن و کش سر(فقط کش سر از مترو خریدم قابل توجه سرباز وطن)

جامدادی و رژگونه


نظرات شما عزیزان:

شاهی
ساعت18:56---13 مهر 1393
سلام فافا چطوری؟
چقد خوب که همسریت داره میاد.....خیلی حسه خوبیه
منم هفته پیش اقایی رو دیدم...باهم قدم زدیم....تو دانشگاهش راه رفتیم.....ذوق کردیم. خلاصه خیلی خوش گذشت
چهارشنبه هم قراره ببینیم همو باز
من الان دیگه فقط یه معجزه از خدا میخام
یکار کنه شرایط بشه و زودتر عقد کنیم
بخدا دیگه 4 ساله
خیلی خسته شدیم ولی اگه معجزه رخ نده 3سال دیگه هم باید بگذره
دوست خوبم:سلام عزیزم خوبم بعله بالاخره سرور گرامیم تشریف فرما شدن ایشالا به زودی با دوتا پست میام:) وااای یعنی به زودی عقد کنید ایشالا که شرایطتون جور بشه منم دعوت کنیا:)


فاطیما
ساعت15:33---13 مهر 1393
به به پس بالاخره اومدن شوهریت چه خبرا چی کردین؟
چالش کوجاست هنوز پات گیره ننوشتیش؟؟؟؟؟؟؟
ملسی بخاطر تبریک

دوست خوبم:میام میگم به زودی عجله نکن دخمل:)همین الان پام دراومد.خواهش میکنم عزیزم بوووس


آزی
ساعت13:33---13 مهر 1393
سلام عزیزم.خوبی؟؟نیستی دختر؟؟/کجایی؟ آقاتون اومد؟؟عید هر دوتون مبارک باشه عزیزم ایشالا بهترین عیدی رو از خدا بگیرین
دوست خوبم:سلام ازی جون خوبم هستم عزیزم ایشالا به زودی اپ میکنم:)عید شما هم مبارک عزیزم همچنین بووووس


فرشته
ساعت11:05---12 مهر 1393
خوب درسته که اسم شوهریتو نمیدونم
اما گفتم اسم خودتو بدونم
من که اهمیت به حرف همچین آدم هایی نمیدم الکی خودشونو کوچیک میکنن
دوست خوبم:ایشالا به زودی اسم واقعی خودمونو میگم فرشته جون.خوب کاری میکنی عزیزم الان فقط به فکر دختر کوچولوتو زندگیت باش نزار هیچکسی لحظه های زندگیتو خراب کنه


zahra
ساعت13:36---10 مهر 1393
فافایی مبارکه همسریت داره میاد دیگه غصه نمیخوری
دوست خوبم:مرسی عزیزم غصه چرا بابا اموزشی زود تموم میشه دیگه


فرشته
ساعت12:54---8 مهر 1393

اسم خودت چیه فافا؟؟

دوست خوبم:همچین میگی اسم خودت چیه فافا انگار اسم همسری رو میدونیخندهمن فافا بیست یک سال دارم:)



elham
ساعت22:25---7 مهر 1393
امروز......
آرزو دارم
فاصله نباشد میان شما و تمام احساس های خوبتان
شما باشید و ...
عشق باشد و ...
یک دنیا سلامتی !


به منم سر بزنیا
دوست خوبم:خوش اومدی به صندوقچه ما الهام جون خیلی متنت زیبا بود عزیزم مرسی اومدم


shahi
ساعت21:49---4 مهر 1393
mank khodam balad nistam web bsazam
aqayi ham vasam nmisaze chon qol dadam b in shart poshte konkor namonam k vase phd bram uni tehran
hala ag bgam mige baz shoro kardi b bazigoshi vase hamin khodamo flan kharab nakonam bhtare
hala shaydam ye rozi sakhtam nmidonam
vali az stress daram khafe misham
hamash mige ina kheiliiiiiiiiiiiii dars khonan shahi
asan omadane inja ye harfi khob bodan ye harfe dg
manam hey delam mirize k khak b saram yani man qarare az tahqiqat ba ina reqabat konam??????????!!!!!!!!!!!!!
dg chikar konam
bayad khondo talash kard
ye moqe didid man mahvo na bodam az dars bdonid man daram vase phd amade misham
ngaranam nashidaaaaaaaaa
دوست خوبم:هرجور راحتی عزیزم اما اگه یه وقت خواستی بسازی بگو راهنماییت کنم راحته افرین عزیزم ایشالا روزی برسه نتیجه این همه تلاشو جفتتون ببینید بیای از موفقیتت برام بگی منم خوشحال بشم هی بگم افرین شاهی جون بوووس:)مواظب خودت اقاییتون باش دخمل خانوم


آتوسا
ساعت21:06---4 مهر 1393
سلام فافا جون
چه قدر خوب بود این پستت
کاش همسریت بیاد،ببینیش دلت آروم بشه
خوشحالم که حالت بهتر شده،البته با این همه خرید خوبی که کردی هر کس دیگه ای هم بود حالش جا میومد مبارکت باشه،تا باشه از این مغزرنجا...
دوست خوبم:به به سلام اتوسا جون پست های من همش خوبه افتاد:))ایشالا.مرسی عزیزم قابلی نداره ادرس بده لباس تحویل بگیر:)


مرجان
ساعت16:30---4 مهر 1393
خریدات مبارکت باشه عزیزم
خرید کلی روحیهء آدمو عوض میکنه مخصوصا با پول مغز رنج
خوشحالم که یه کم بهتر شدی
دوست خوبم:مرسی مرجانی عوض کردن روحیه من ادامه داره هنوزم:)بوووس


shahi
ساعت23:38---3 مهر 1393
midoni fafa bazi weblogaro k mikhonam kheili narahat misham
khoda kasayi ro k aslan vase ham sakhte nashodan ro rahat bham resondeo dar hali k daran hamo azar midan
vali ma ba in hame eshqo tafahomo arameshi k knare ham darim bayad dor bashimo zare zare ab bshim
chera?????????chon 2 ta khonevadeye motahajer darim k hich kodom razi nmishan ye zare darkemon konan
che midonam labod hekmati tosh hast
ma ham faqat shokresh mikonim
hamink yesal dg dori vasamon nazsht khodesh jaye shokresh baqie
shokr mikonam vase hame chi
khoda hicvaqt vase bandehash baad nmikhad
دوست خوبم:شاهی جون عشقِووو سختیهاش مطمئن باش اونایی که به راحتی بهم میرسن خیلی مرسوم باهم ازدواج میکنن برای رسیدن بهم دلشون شور نزده نگران نشدن سختی نکشیدن دوست داشتن یا اگه عشقی بینشون باشه اندازه جفتایی که چندسال عاشق هم بودن از دوری هم غصه خوردن نیست عزیزم زوجایی که برای رسیدن بهم جور هندوستان میکشن شک نکن قدر همو بیشتر میدونن از کنارهم بودن رسیدن بهم لذت بیشتری میبرن اره عزیزم درسته خدا هیچوقت برای بنده هاش بد نمیخواد قبلنم گفتم عشق یه نعمتی که خدا به بعضی از بنده هاش میده امیدوارم همه از این نعمت بهره مند بشن چون باعث میشه به جای روزی سه بار روزی صدبار در خونه خدا رو بزنی برای عشقت.... دعا کنی


shahi
ساعت23:25---3 مهر 1393
na abab fafa
ag namzad bod man dg che qami dashtam dokhtar
blakhare baad az 16mah dori bazam to ye shahr daneshjoo shodimo laaqal hafteei ye bar hamo mibinim
mse karshenasi nmishe vali bazam khobe
az fasli bzor yebar kheili bhtare
namzad baad az ink phd qabol bshim ishallah
دوست خوبم:چه عالــــــــــــــــی شد عزیزم خیلی خوشحالم براتون حالا ببینم وبلاگ میزنی از این هفته ایی یه بارا برامون بنویسی یا نه:)ایشالا عروس خانوم اینده بوووس


shahi
ساعت19:54---3 مهر 1393
slm fafa jon
hamishe webeto mikhondam vali hosele nadashtam coment bzaram
sharmande
arshadamo olom tahqiqat to bhtarin gerayesh v ba rotbeye ali qabol shodam
vali inqad etefaqate bade dg oftad k shadie vesal ro yadam rafte
tazegi daram b in natije miresam k zendegi sarasar ranjo qame ag bkham ro bdam pas bhtare bikhial basham ta bgzare
hame chi mobarak bashe
دوست خوبم:سلام عزیزم چه حلال زاده ایی امروز صبح تو فکرت بودم به به تبریک میگم بوووس ایشالا همیشه موفق باشی هم تو هم اقاتون:)شادی وصال یعنی نامزد کردی؟؟امیدوارم سختی رنج های همه تموم بشه مخصوصا تو خانوم صبور بوووس مرسی شاهی جون


دخمل دلتنگ
ساعت18:34---3 مهر 1393
سلام آجی فافا
خوبی؟؟؟؟
دیدی فراموشت نکردم.....همیشه میومدم و پستاتو میخوندم آجی ولی اصلا شرایطم خوب نبود و نیست و حال کامنت گذاشتن نداشتم. ببخش!!!
بازم بهت سر میزنم و اتفاقایی ک افتاد رو تعریف میکنم.....
رضا کلی بخاطرم تلاش کرد ولی من احمق........................
دوست دارم آجی جون.
دوست خوبم:سلام عزیزم خوبم خواهش عزیزم اگه من میتونم کمکی بهت کنم بگو بهم:(مواظب خودت باش هرجا هستی عزیزم ناراحت نباش منتظرتم


بانو و محمدرضا
ساعت18:31---3 مهر 1393
خییییییییییییییییییییلی خوشم اومد آجی جووووووووون
منم مثل مریم جون خوشحالم که حالت خوب شده نسبت به قبل!! و این پستت دوباره خنده آورد رو لبام..........
امیدوارم همیشه اینطوری شنگول و شیطون باشی فافاجون
سبزسبز باش!!!!!!!!!
بابای
دوست خوبم:خیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییلی قابل شما رو نداره ادرس بده بفرستم باو:)خوشحالم از خنده رو لبات عزیزم شما هم نارنجی نارنجی باش:))


تمنا
ساعت13:44---3 مهر 1393
عععععععه منم تازه شلواردمپا مشکی گرفتم مثل تو بزن قدش
مانتو صورتیت خیلی قشنگ بودا ولی مانتو مشکیت واسم بازنشد چقدم دلم میخواست ببینمش اخه منم دنبال مانتوم واس یونی
کوله وکفشاتم کلا خریدات خیلی قشنگ بودن به ویژه کوله وباید بگم سلیقت خوبه ها اخه شبیه سلیقه ی منه
بعععععععععله
دوست خوبم:اخ اروم بزن بابا دستم درد گرفت:))مرسی عزیزم قابلی نداره از هرچ خوشت اومد بگیر به شلوار دمپا مانتو بلند نمیاد زیاد تمنا همون تا بالا یا حداکثر وسط زانو خوبه(توضیحات جهت باز نشدن عکس میباشد و ارزش دیگری ندارد:))باز بزن قدش پس


تمنا
ساعت13:03---3 مهر 1393
آخ گفتی رقــــــــــــــص منم دقیقا عاشق رقصم و اگه رشت رقص بود قطعاانتخابش میکردم خخخ
چه باحال بود خانم ارایشگر
لایک به نظرت درباره بچه هایی که دیگه بچگی نمیکنن متاسفانه...
راجع به دوست داشتن دوستای مجازی باید بگم که منم دقیقا الان دوستای مجازیم برام یه چیزدیگه شدن خیلی بیشتراز دوستای واقعیم خیلی وقتا نگرانشون میشم خیلی وقتا بی اختیار خیلی زیاد دلم براشون تنگ میشه حتی شاید باورت نشه دیروز نذری داشتیم وقتی اوندم هم بزنم همش اسم تو دهنم میومددرحالی که الان که فک میکنم میبینم اسم هیچکدوم ازدوستای واقعیم تو ذهنم نیومدن
فافا منم تا سوم راهنمایی تو کوچه بابچه ها ی محل وسط خیابون بازی میکردم حتی باید عرض کنم به سنه بلوغ هم رسیده بودم الان یکم دارم خجالت میکشم
همیشه شادباشی عزیزم
دوست خوبم:پس همدردیم.اصلا یه چیزی بود برای خودش:)واقعا الان حسی که دارم قابل بیان نیست فقط بگم این لطفای شما این مهربونیاتونو حتی وقتی پیر هم بشم این صندوقچه نباشه بازم یادم میمونه راستیتش من الان باز دلم میخواد چادر بزنم تو اتاقم خاله بازی کنم:)همچنین شما عزیزم بوووس


آزی
ساعت10:59---3 مهر 1393
سلام فافای دوست داشتنی.خوبی گلم؟فافاجون بنظرم اگه آقاتون فعلا سربازیشو بگذرونه بهتره آخه الان بره ارشدشو بگیره بعدش بره سربازی تو دوره سربازی نمیتونه بره سرکار که ازدواج کنین ، اما الان سربازیشو بگذرونه بعدش میتونه هم ارشدشو بخونه هم کار کنه.
بابا خوش سلیقه لباسات همه قشنگ بودن مبارکت باشه ایشالا بزودی عکس لباس عروستو بذاری اینجا .از ته دلم دعا میکنم هر چی زودتر همسری بهش مرخصی بدن بیاد که دلت آروم شه
ببخشید اگه دیر بهت سر زدم خودت شرایطمو میدونی دیگه...
اما الان حالم خوبه ، بخودم گفتم سینا دیگه نیستش گیرم خودمو داغون کنم اونکه دیگه مال من نمیشه میشینم دوباره به نبودنش عادت میکنم و دوباره زندگی میکنم...خدا خودش بهم آرامش و صبر میده حتما صلاحمون نبود مال هم شیم .
دوست خوبم:سلام ازی جوووون خوبم عزیزم مرسی عزیزم دعات مستجاب شد ازی:)خواهش میکنم عزیزم ازی الان خیلی خوشحالم کامنتتو دیدم نه برای اینکه کامنت گذاشتی بخاطر اینکه این کامنت گذاشتن تو نشون میده داری بهتر میشی ایشالا هر روزت بهتر از دیروزت باشه ازی مهربون ایشالا خوشبخت بشی بوووووس


دریا
ساعت3:02---3 مهر 1393
وای خدا خریدهای عروس خانوموووووووو ای جونم مبارکت باشهههه
صورتیو به یونی نپوش فقط برای اقاییت و اقوام بپوش قلبم مشکیه
مامانت خیلی خوشگله نه؟چون دیدم سلیقه بابات عالیه

دوست خوبم:بابا به من هی نگو عروس خانوم جو میگیره میرم تالار...رزرو میکنما:)فکر کن صورتی بپوشم با مقنعه مشکی وای خدا چه دافی میشم:)))))اره همه میگن مامان از من خوشگلتره:(


دریا
ساعت2:58---3 مهر 1393
به به میری امپول زدن یاد بگیری خخخ
اره کاری کن همون جا استخدام بشی اخ چه حالی میده دستت تو جیبت باشه
عروسی هم لیلیلیلی ایشاا عروسی خودت بیام سه بعدی فیلم برداری کنم
ایشالا کار اقایی به صلاح دوتاتون تموم بشه

دیگه عروس خانوم باید مثل نفس خانش باشه دیگه
خداروشکر که سالمی گلم سلامت مهمترین اصل برای عاشق بودنه

دوست خوبم:دقیقاً خودمم نمیدونم اونجا قرار چیکار کنم:)اما مطمئنم امپول زدن نیست:)رفتم میام توضیح میدم دخملی اره از جیب بابا درمیاد میره تو جیب خودم:))الان لبخند جمله اخر چی میگه ابجی:)


مریم
ساعت21:28---2 مهر 1393
خداروشکر که روحیه ت بهتره عزیزم
فافا همیشه شاد و خندون باش تا دلم منم نگیره
از متن پست قبلیت خیلی ناراحت شدم
مواظب خودت باش دوست مهربون و خوبم
خنده هات ابدی
دوست خوبم:وای مریم جون مرسی عزیزم از اینکه به فکرمی بیا جلو ماچت کنم بووووس


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: